M. D. YAŞAR Et Al. , "Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği," X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, pp.317, 2012
YAŞAR, M. D. Et Al. 2012. Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği. X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Niğde, Turkey), 317.
YAŞAR, M. D., SÖZBİLİR, M., ATİLA, M. E., & YAZICI, F., (2012). Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği . X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.317). Niğde, Turkey
YAŞAR, MEHMET Et Al. "Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği," X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 2012
YAŞAR, MEHMET D. Et Al. "Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği." X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, pp.317, 2012
YAŞAR, M. D. Et Al. (2012) . "Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği." X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Turkey, p.317.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET DİYADDİN YAŞAR Et Al. }, title={Kimya öğretim programında yer alan yapılandırmacılığa dayalı bazı öğelerin öğretmenler tarafından algılanma düzeylerinin tespit edilmesi: Erzurum örneği}, congress name={X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2012}, pages={317} }