M. S. ERCİŞ, "Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması," Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2012
ERCİŞ, M. S. 2012. Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması. Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, M. S., (2012). Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması. Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, Mehmet. "Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması," Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2012
ERCİŞ, Mehmet S. . "Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması." Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2012
ERCİŞ, M. S. (2012) . "Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması." Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması}, journal={Marmara İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2012}