Atıf Formatları
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. BAŞIBÜYÜK Et Al. , "Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.72-97, 2014

BAŞIBÜYÜK, K. Et Al. 2014. Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4 , 72-97.

BAŞIBÜYÜK, K., ERDEM, E., ŞAHİN, Ö., GÖKKURT, B., & SOYLU, Y., (2014). Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, 72-97.

BAŞIBÜYÜK, KANİ Et Al. "Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, 72-97, 2014

BAŞIBÜYÜK, KANİ Et Al. "Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.72-97, 2014

BAŞIBÜYÜK, K. Et Al. (2014) . "Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, pp.72-97.

@article{article, author={KANİ BAŞIBÜYÜK Et Al. }, title={Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri}, journal={Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2014, pages={72-97} }