P. METE And İ. GÜNEY, "ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1289-1309, 2022
METE, P. And GÜNEY, İ. 2022. ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3 , 1289-1309.
METE, P., & GÜNEY, İ., (2022). ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1289-1309.
METE, Pelin, And İSMAİL GÜNEY. "ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1289-1309, 2022
METE, Pelin And GÜNEY, İSMAİL. "ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1289-1309, 2022
METE, P. And GÜNEY, İ. (2022) . "ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1289-1309.
@article{article, author={Pelin METE And author={İSMAİL GÜNEY}, title={ÖĞRETMENLERİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={1289-1309} }