E. ÖZAY KÖSE Et Al. , "Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri," the Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.84-95, 2014
ÖZAY KÖSE, E. Et Al. 2014. Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri. the Journal of Academic Social Sciences , vol.2 , 84-95.
ÖZAY KÖSE, E., GÜL, Ş., & KONU, M., (2014). Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri. the Journal of Academic Social Sciences , vol.2, 84-95.
ÖZAY KÖSE, Esra, Şeyda GÜL, And MERYEM KONU. "Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri," the Journal of Academic Social Sciences , vol.2, 84-95, 2014
ÖZAY KÖSE, Esra Ö. Et Al. "Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri." the Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.84-95, 2014
ÖZAY KÖSE, E. GÜL, Ş. And KONU, M. (2014) . "Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri." the Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.84-95.
@article{article, author={Esra ÖZAY KÖSE Et Al. }, title={Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2014, pages={84-95} }