B. GÜCÜYETER Et Al. , "TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , 2019
GÜCÜYETER, B. Et Al. 2019. TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ .
GÜCÜYETER, B., ŞEREF, İ., & KARADOĞAN, A., (2019). TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ .
GÜCÜYETER, Bahadır, İzzet ŞEREF, And Ahmet KARADOĞAN. "TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , 2019
GÜCÜYETER, Bahadır Et Al. "TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , 2019
GÜCÜYETER, B. ŞEREF, İ. And KARADOĞAN, A. (2019) . "TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ .
@article{article, author={Bahadır GÜCÜYETER Et Al. }, title={TUTOR DESTEKLİ ÖĞRETİM MODELİ’xxNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2019}