İ. DAŞDEMİR And K. DOYMUŞ, "Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )," Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2, pp.33-41, 2012
DAŞDEMİR, İ. And DOYMUŞ, K. 2012. Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez ). Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2 , 33-41.
DAŞDEMİR, İ., & DOYMUŞ, K., (2012). Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez ). Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2, 33-41.
DAŞDEMİR, İkramettin, And Kemal DOYMUŞ. "Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )," Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2, 33-41, 2012
DAŞDEMİR, İkramettin And DOYMUŞ, Kemal. "Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )." Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2, pp.33-41, 2012
DAŞDEMİR, İ. And DOYMUŞ, K. (2012) . "Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )." Pagem eğitim ve öğretim dergisi , vol.2, pp.33-41.
@article{article, author={İkramettin DAŞDEMİR And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Fen ve Teknoloji Dersinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi(Doktora tez )}, journal={Pagem eğitim ve öğretim dergisi}, year=2012, pages={33-41} }