Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. B. YILAR And U. ŞİMŞEK, "Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.1-14, 2017

YILAR, M. B. And ŞİMŞEK, U. 2017. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2 , 1-14.

YILAR, M. B., & ŞİMŞEK, U., (2017). Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 1-14.

YILAR, MURAT, And Ufuk ŞİMŞEK. "Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 1-14, 2017

YILAR, MURAT B. And ŞİMŞEK, Ufuk. "Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.1-14, 2017

YILAR, M. B. And ŞİMŞEK, U. (2017) . "Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.1-14.

@article{article, author={MURAT BAYRAM YILAR And author={Ufuk ŞİMŞEK}, title={Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={1-14} }