O. DİLMAÇ, "RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , pp.39-54, 2009
DİLMAÇ, O. 2009. RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , 39-54.
DİLMAÇ, O., (2009). RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , 39-54.
DİLMAÇ, Oğuz. "RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , 39-54, 2009
DİLMAÇ, Oğuz. "RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , pp.39-54, 2009
DİLMAÇ, O. (2009) . "RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , pp.39-54.
@article{article, author={Oğuz DİLMAÇ}, title={RESİM İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA ANA SANAT ATÖLYE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİNİN SINIF İÇİ BAŞARIYA ETKİSİ EVALUATION OF MAIN ART WORKSHOP CLASS BY STUDENTS AND ITS EFFECTS ON}, journal={Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={39-54} }