D. Çakmak Karapınar And D. ÖCAL, "Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme," Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124, 2017
Çakmak Karapınar, D. And ÖCAL, D. 2017. Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme. Atatürk İletişim Dergisi , no.13 , 103-124.
Çakmak Karapınar, D., & ÖCAL, D., (2017). Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme. Atatürk İletişim Dergisi , no.13, 103-124.
Çakmak Karapınar, Derya, And Derya ÖCAL. "Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme," Atatürk İletişim Dergisi , no.13, 103-124, 2017
Çakmak Karapınar, Derya Ç. And ÖCAL, Derya. "Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme." Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124, 2017
Çakmak Karapınar, D. And ÖCAL, D. (2017) . "Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme." Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124.
@article{article, author={Derya Çakmak Karapınar And author={Derya ÖCAL}, title={Halkla İlişkilerde Konu Yönetimi: Şikayetvar Sitesi Üzerinden Bir İnceleme}, journal={Atatürk İletişim Dergisi}, year=2017, pages={103-124} }