G. Karaman And A. Ata, "MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ," The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34, pp.415-427, 2019
Karaman, G. And Ata, A. 2019. MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ. The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34 , 415-427.
Karaman, G., & Ata, A., (2019). MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ. The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34, 415-427.
Karaman, Güler, And Asiye ATA. "MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ," The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34, 415-427, 2019
Karaman, Güler And Ata, Asiye. "MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ." The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34, pp.415-427, 2019
Karaman, G. And Ata, A. (2019) . "MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ." The Journal of Social Sciences , vol.34, no.34, pp.415-427.
@article{article, author={Güler KARAMAN And author={Asiye ATA}, title={MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ}, journal={The Journal of Social Sciences}, year=2019, pages={415-427} }