E. YILDIZ Et Al. , "GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ," 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
YILDIZ, E. Et Al. 2016. GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ. 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi , (Trabzon, Turkey).
YILDIZ, E., çalıklar, ş., KOÇ, Y., & ŞİMŞEK, Ü., (2016). GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ . 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Turkey
YILDIZ, Emre Et Al. "GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ," 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
YILDIZ, Emre Et Al. "GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ." 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
YILDIZ, E. Et Al. (2016) . "GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ." 12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ}, congress name={12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}}