M. SÖZBİLİR Et Al. , "Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi," 26th International Conference on Educational Science , Antalya, Turkey, pp.2865-2866, 2017
SÖZBİLİR, M. Et Al. 2017. Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi. 26th International Conference on Educational Science , (Antalya, Turkey), 2865-2866.
SÖZBİLİR, M., GÜL, Ş., YAZICI, F., KIZILASLAN, A., OKCU, B., & ZORLUOĞLU, S. L., (2017). Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi . 26th International Conference on Educational Science (pp.2865-2866). Antalya, Turkey
SÖZBİLİR, Mustafa Et Al. "Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi," 26th International Conference on Educational Science, Antalya, Turkey, 2017
SÖZBİLİR, Mustafa Et Al. "Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi." 26th International Conference on Educational Science , Antalya, Turkey, pp.2865-2866, 2017
SÖZBİLİR, M. Et Al. (2017) . "Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi." 26th International Conference on Educational Science , Antalya, Turkey, pp.2865-2866.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa SÖZBİLİR Et Al. }, title={Tasarım Tabanlı Öğretim Yönteminin Görme Engelli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi}, congress name={26th International Conference on Educational Science}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={2865-2866} }