D. Güzel And O. H. Aykut, "Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması," ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55, pp.159-190, 2020
Güzel, D. And Aykut, O. H. 2020. Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması. ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55 , 159-190.
Güzel, D., & Aykut, O. H., (2020). Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması. ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55, 159-190.
Güzel, Dilşad, And Oğuz Han Aykut. "Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması," ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55, 159-190, 2020
Güzel, Dilşad And Aykut, Oğuz H. . "Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması." ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55, pp.159-190, 2020
Güzel, D. And Aykut, O. H. (2020) . "Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması." ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ , vol.55, pp.159-190.
@article{article, author={Dilşad GÜZEL And author={Oğuz Han Aykut}, title={Müşteri ilişkileri Yönetiminin İnovasyon Üzerine Etkileri: Erzincan ve Erzurum İllerinde Bankacılık Sektöründe Bir Saha Araştırması}, journal={ERCİYES ÜNV.İİBF DERGİSİ}, year=2020, pages={159-190} }