M. S. Başar Et Al. , "Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği," 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , Erzurum, Turkey, 2015
Başar, M. S. Et Al. 2015. Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , (Erzurum, Turkey).
Başar, M. S., Cihangün, Ö., & H Hüseyin, K., (2015). Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği . 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Turkey
Başar, Mehmet, Özkurt Cihangün, And Kurnaz H Hüseyin. "Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği," 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Turkey, 2015
Başar, Mehmet S. Et Al. "Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği." 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , Erzurum, Turkey, 2015
Başar, M. S. Cihangün, Ö. And H Hüseyin, K. (2015) . "Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği." 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , Erzurum, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Sinan BAŞAR Et Al. }, title={Müşteri Odaklı Olmanın Getireceği Başarının Temeli KANSEI Mühendisliği}, congress name={2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2015}}