M. Yılmaz, "Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.257-268, 2004
Yılmaz, M. 2004. Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2 , 257-268.
Yılmaz, M., (2004). Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2, 257-268.
Yılmaz, Malik. "Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2, 257-268, 2004
Yılmaz, Malik. "Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.257-268, 2004
Yılmaz, M. (2004) . "Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.4, no.2, pp.257-268.
@article{article, author={Malik YILMAZ}, title={Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi: Bir Uygulama}, journal={DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ}, year=2004, pages={257-268} }