İ. DAŞDEMİR, "Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi," Journal of International Scientific Researches , vol.2, pp.262-269, 2017
DAŞDEMİR, İ. 2017. Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi. Journal of International Scientific Researches , vol.2 , 262-269.
DAŞDEMİR, İ., (2017). Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi. Journal of International Scientific Researches , vol.2, 262-269.
DAŞDEMİR, İkramettin. "Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi," Journal of International Scientific Researches , vol.2, 262-269, 2017
DAŞDEMİR, İkramettin. "Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi." Journal of International Scientific Researches , vol.2, pp.262-269, 2017
DAŞDEMİR, İ. (2017) . "Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi." Journal of International Scientific Researches , vol.2, pp.262-269.
@article{article, author={İkramettin DAŞDEMİR}, title={Öğrenme Amaçlı Mektup Yazma Aktivitesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi}, journal={Journal of International Scientific Researches}, year=2017, pages={262-269} }