E. MİNDİVANLİ AKDOĞAN Et Al. , "Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8, pp.2-22, 2017
MİNDİVANLİ AKDOĞAN, E. Et Al. 2017. Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8 , 2-22.
MİNDİVANLİ AKDOĞAN, E., KOÇAK, G., & SUBAŞI, M., (2017). Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8, 2-22.
MİNDİVANLİ AKDOĞAN, Esra, Gülşen KOÇAK, And MÜNEVVER SUBAŞI. "Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8, 2-22, 2017
MİNDİVANLİ AKDOĞAN, Esra M. Et Al. "Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8, pp.2-22, 2017
MİNDİVANLİ AKDOĞAN, E. KOÇAK, G. And SUBAŞI, M. (2017) . "Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.8, pp.2-22.
@article{article, author={Esra MİNDİVANLİ AKDOĞAN Et Al. }, title={Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri}, journal={Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama}, year=2017, pages={2-22} }