Y. TOPCU And H. IŞIK, "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.," Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1, pp.7-17, 2007
TOPCU, Y. And IŞIK, H. 2007. Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.. Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1 , 7-17.
TOPCU, Y., & IŞIK, H., (2007). Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.. Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1, 7-17.
TOPCU, Yavuz, And Hacı IŞIK. "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.," Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1, 7-17, 2007
TOPCU, Yavuz And IŞIK, Hacı. "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.." Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1, pp.7-17, 2007
TOPCU, Y. And IŞIK, H. (2007) . "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.." Tarım Ekonomisi Derg., , vol.13, no.1, pp.7-17.
@article{article, author={Yavuz TOPCU And author={Hacı IŞIK}, title={Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.}, journal={Tarım Ekonomisi Derg.,}, year=2007, pages={7-17} }