A. YILMAZ And A. YURDİGÜL, "İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış," İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı , 2018
YILMAZ, A. And YURDİGÜL, A. 2018. İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış. İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı .
YILMAZ, A., & YURDİGÜL, A., (2018). İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış. İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı .
YILMAZ, Ayşenur, And Aslı YURDİGÜL. "İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış," İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı , 2018
YILMAZ, Ayşenur And YURDİGÜL, Aslı. "İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış." İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı , 2018
YILMAZ, A. And YURDİGÜL, A. (2018) . "İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış." İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı .
@article{article, author={Ayşenur YILMAZ And author={Aslı YURDİGÜL}, title={İki Aşamalı Akış Modeli Çereçvesinde Tüketicilerin E-Ticaret Davranışlarına Kavramsal Bakış}, journal={İşenaly Arabayev Atındağı Kırgız Mamlekettik Üniversitetinin Carçısı}, year=2018}