A. ERCİŞ And E. HARORLI, "Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-567, 2016
ERCİŞ, A. And HARORLI, E. 2016. Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3 , 553-567.
ERCİŞ, A., & HARORLI, E., (2016). Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 553-567.
ERCİŞ, Aysel, And Emre HARORLI. "Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 553-567, 2016
ERCİŞ, Aysel And HARORLI, Emre. "Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-567, 2016
ERCİŞ, A. And HARORLI, E. (2016) . "Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-567.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={Emre HARORLI}, title={Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={553-567} }