T. Ş. YAPRAKLİ And A. TÜZEMEN, "Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.529-542, 2017
YAPRAKLİ, T. Ş. And TÜZEMEN, A. 2017. Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31 , 529-542.
YAPRAKLİ, T. Ş., & TÜZEMEN, A., (2017). Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 529-542.
YAPRAKLİ, Tevfik, And Abdullah TÜZEMEN. "Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 529-542, 2017
YAPRAKLİ, Tevfik Ş. And TÜZEMEN, Abdullah. "Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.529-542, 2017
YAPRAKLİ, T. Ş. And TÜZEMEN, A. (2017) . "Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.529-542.
@article{article, author={Tevfik Şükrü YAPRAKLI And author={Abdullah TÜZEMEN}, title={Customer Perception Of Bus Companies’ ServiceQuality}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={529-542} }