D. Öcal And F. Aksoy, "TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27, 2020
Öcal, D. And Aksoy, F. 2020. TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 1-27.
Öcal, D., & Aksoy, F., (2020). TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 1-27.
Öcal, Derya, And Fatih Aksoy. "TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 1-27, 2020
Öcal, Derya And Aksoy, Fatih. "TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27, 2020
Öcal, D. And Aksoy, F. (2020) . "TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27.
@article{article, author={Derya ÖCAL And author={Fatih Aksoy}, title={TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={1-27} }