E. KAYA And E. ZENGİN, "5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ," EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73, pp.415-427, 2018
KAYA, E. And ZENGİN, E. 2018. 5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73 , 415-427.
KAYA, E., & ZENGİN, E., (2018). 5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73, 415-427.
KAYA, Ercan, And Ertan ZENGİN. "5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ," EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73, 415-427, 2018
KAYA, Ercan And ZENGİN, Ertan. "5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ." EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73, pp.415-427, 2018
KAYA, E. And ZENGİN, E. (2018) . "5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ." EKEV Akademi Dergisi , vol.22, no.73, pp.415-427.
@article{article, author={Ercan KAYA And author={Ertan ZENGİN}, title={5E MODELİNİN HÜCRE BÖLÜNMESİNİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ}, journal={EKEV Akademi Dergisi}, year=2018, pages={415-427} }