S. OKUMUŞ And S. ÜNAL, "İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi," II. Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.114, 2011
OKUMUŞ, S. And ÜNAL, S. 2011. İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi. II. Kimya Eğitimi Kongresi , (Erzurum, Turkey), 114.
OKUMUŞ, S., & ÜNAL, S., (2011). İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi . II. Kimya Eğitimi Kongresi (pp.114). Erzurum, Turkey
OKUMUŞ, Seda, And SUAT ÜNAL. "İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi," II. Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 2011
OKUMUŞ, Seda And ÜNAL, SUAT. "İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi." II. Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.114, 2011
OKUMUŞ, S. And ÜNAL, S. (2011) . "İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi." II. Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, p.114.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Seda OKUMUŞ And author={SUAT ÜNAL}, title={İlköğretim 8.sınıf maddenin halleri ve ısı ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin etkiliğinin incelenmesi}, congress name={II. Kimya Eğitimi Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2011}, pages={114} }