İ. DAŞDEMİR Et Al. , "7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.54-62, 2012
DAŞDEMİR, İ. Et Al. 2012. 7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 54-62.
DAŞDEMİR, İ., CENGİZ, E., & UZOĞLU, M., (2012). 7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 54-62.
DAŞDEMİR, İkramettin, EKREM CENGİZ, And MUSTAFA UZOĞLU. "7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 54-62, 2012
DAŞDEMİR, İkramettin Et Al. "7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.54-62, 2012
DAŞDEMİR, İ. CENGİZ, E. And UZOĞLU, M. (2012) . "7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.54-62.
@article{article, author={İkramettin DAŞDEMİR Et Al. }, title={7 Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={54-62} }