F. BOZTOPRAK Et Al. , "SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA," 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , vol.1, Antalya, Turkey, 2018
BOZTOPRAK, F. Et Al. 2018. SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA. 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).
BOZTOPRAK, F., KURNUÇ, M., & ORHAN, D., (2018). SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA . 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey
BOZTOPRAK, Ferhat, Murat KURNUÇ, And Daha ORHAN. "SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA," 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2018
BOZTOPRAK, Ferhat Et Al. "SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA." 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2018
BOZTOPRAK, F. KURNUÇ, M. And ORHAN, D. (2018) . "SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA." 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ferhat BOZTOPRAK Et Al. }, title={SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA}, congress name={4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}}