S. S. ATİLGAN And N. TAİLİAİTİ, "SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ," Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69, pp.4076-4090, 2020
ATİLGAN, S. S. And TAİLİAİTİ, N. 2020. SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ. Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69 , 4076-4090.
ATİLGAN, S. S., & TAİLİAİTİ, N., (2020). SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ. Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69, 4076-4090.
ATİLGAN, Sait, And NURİYE TAİLİAİTİ. "SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ," Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69, 4076-4090, 2020
ATİLGAN, Sait S. And TAİLİAİTİ, NURİYE. "SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ." Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69, pp.4076-4090, 2020
ATİLGAN, S. S. And TAİLİAİTİ, N. (2020) . "SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ." Social Sciences Studies Journal , vol.6, no.69, pp.4076-4090.
@article{article, author={Sait Sinan ATİLGAN And author={NURİYE TAİLİAİTİ}, title={SOSYAL MEDYADANIN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILMASI: ÇİN'İN Wechat PAZARLAMA STRATEJİSİ ÖRNEĞİ}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2020, pages={4076-4090} }