A. İ. Akbaba Et Al. , "Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü," 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.1-2, 2024
Akbaba, A. İ. Et Al. 2024. Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü. 27. Pazarlama Kongresi , (Erzurum, Turkey), 1-2.
Akbaba, A. İ., Mutlu, M., & Aslan, Ö. F., (2024). Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü . 27. Pazarlama Kongresi (pp.1-2). Erzurum, Turkey
Akbaba, Ahmet, Muhammet Mutlu, And Ömer Faruk ASLAN. "Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü," 27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Turkey, 2024
Akbaba, Ahmet İ. Et Al. "Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.1-2, 2024
Akbaba, A. İ. Mutlu, M. And Aslan, Ö. F. (2024) . "Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ahmet İlker Akbaba Et Al. }, title={Sosyal Medya Pazarlamasının Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Bandwagon Etkisinin Aracı Rolü}, congress name={27. Pazarlama Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2024}, pages={1-2} }