A. KAPLAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.1-16, 2016
KAPLAN, A. Et Al. 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17 , 1-16.
KAPLAN, A., duran, m., & BAŞ, g., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, 1-16.
KAPLAN, Abdullah, Murat DURAN, And gökhan BAŞ. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, 1-16, 2016
KAPLAN, Abdullah Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.1-16, 2016
KAPLAN, A. duran, m. And BAŞ, g. (2016) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.1-16.
@article{article, author={Abdullah KAPLAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1-16} }