B. DÜZGÜN Et Al. , "Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi," M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, pp.63-72, 2001
DÜZGÜN, B. Et Al. 2001. Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14 , 63-72.
DÜZGÜN, B., SEVEN, S., & AYTAŞ, I., (2001). Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, 63-72.
DÜZGÜN, BAHADDİN, Sabriye SEVEN, And IŞIK AYTAŞ. "Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi," M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, 63-72, 2001
DÜZGÜN, BAHADDİN Et Al. "Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi." M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, pp.63-72, 2001
DÜZGÜN, B. SEVEN, S. And AYTAŞ, I. (2001) . "Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi." M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, pp.63-72.
@article{article, author={BAHADDİN DÜZGÜN Et Al. }, title={Fizik öğrencileri algoritmik problem çözücüler midir yoksa kavramsal düşünürler mi}, journal={M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2001, pages={63-72} }