M. S. Erciş Et Al. , "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, pp.46-56, 2016
Erciş, M. S. Et Al. 2016. Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1 , 46-56.
Erciş, M. S., Geçikli, F., & Kalafat Çat, A., (2016). Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, 46-56.
Erciş, Mehmet, Fatma GEÇİKLİ, And Arzu Kalafat Çat. "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, 46-56, 2016
Erciş, Mehmet S. Et Al. "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, pp.46-56, 2016
Erciş, M. S. Geçikli, F. And Kalafat Çat, A. (2016) . "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.1, pp.46-56.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama}, journal={Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi}, year=2016, pages={46-56} }