M. S. ERCİŞ And A. KALAFAT ÇAT, "Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016," Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7, pp.189-199, 2016
ERCİŞ, M. S. And KALAFAT ÇAT, A. 2016. Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016. Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7 , 189-199.
ERCİŞ, M. S., & KALAFAT ÇAT, A., (2016). Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016. Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7, 189-199.
ERCİŞ, Mehmet, And ARZU KALAFAT ÇAT. "Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016," Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7, 189-199, 2016
ERCİŞ, Mehmet S. And KALAFAT ÇAT, ARZU K. . "Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016." Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7, pp.189-199, 2016
ERCİŞ, M. S. And KALAFAT ÇAT, A. (2016) . "Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016." Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , vol.7, pp.189-199.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ And author={ARZU KALAFAT ÇAT}, title={Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016}, journal={Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi}, year=2016, pages={189-199} }