A. Işık And G. Özdemir Baki, "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9, pp.122-146, 2018
Işık, A. And Özdemir Baki, G. 2018. Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9 , 122-146.
Işık, A., & Özdemir Baki, G., (2018). Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9, 122-146.
Işık, Ahmet, And Gülşah ÖZDEMİR BAKİ. "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9, 122-146, 2018
Işık, Ahmet And Özdemir Baki, Gülşah Ö. . "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9, pp.122-146, 2018
Işık, A. And Özdemir Baki, G. (2018) . "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.9, pp.122-146.
@article{article, author={Ahmet Işık And author={Gülşah ÖZDEMİR BAKİ}, title={Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)}, year=2018, pages={122-146} }