M. S. ERCİŞ, "Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey, 2010
ERCİŞ, M. S. 2010. Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması. Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , (Turkey).
ERCİŞ, M. S., (2010). Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması . Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey
ERCİŞ, Mehmet. "Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey, 2010
ERCİŞ, Mehmet S. . "Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey, 2010
ERCİŞ, M. S. (2010) . "Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması}, congress name={Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi}, city={}, country={Turkey}, year={2010}}