A. ÇETİN Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.193-209, 2009
ÇETİN, A. Et Al. 2009. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29 , 193-209.
ÇETİN, A., KARAÇÖP, A., DOYMUŞ, K., & GÖK, Ö., (2009). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, 193-209.
ÇETİN, ALEV Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, 193-209, 2009
ÇETİN, ALEV Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.193-209, 2009
ÇETİN, A. Et Al. (2009) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.193-209.
@article{article, author={ALEV ÇETİN Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Ve Fen Tutumlarına Etkileri}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={193-209} }