E. KESKİN Et Al. , "Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.58-88, 2021
KESKİN, E. Et Al. 2021. Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1 , 58-88.
KESKİN, E., KARAGÖLGE, Z., & CEYHUN, İ., (2021). Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1, 58-88.
KESKİN, EMİRHAN, Zafer KARAGÖLGE, And İlhami CEYHUN. "Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1, 58-88, 2021
KESKİN, EMİRHAN Et Al. "Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.58-88, 2021
KESKİN, E. KARAGÖLGE, Z. And CEYHUN, İ. (2021) . "Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.58-88.
@article{article, author={EMİRHAN KESKİN Et Al. }, title={Ters Yüz Sınıf Yönteminin 10. Sınıf Öğrencilerinin ‘‘Asitler, Bazlar ve Tuzlar’’ Ünitesindeki Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi}, journal={Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi}, year=2021, pages={58-88} }