A. ERCİŞ And S. Ünal, "Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.29-44, 2009
ERCİŞ, A. And Ünal, S. 2009. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4 , 29-44.
ERCİŞ, A., & Ünal, S., (2009). Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 29-44.
ERCİŞ, Aysel, And Sevtap ÜNAL. "Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 29-44, 2009
ERCİŞ, Aysel And Ünal, Sevtap. "Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.29-44, 2009
ERCİŞ, A. And Ünal, S. (2009) . "Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.29-44.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={Sevtap ÜNAL}, title={Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2009, pages={29-44} }