H. Karaman And R. YILAR, "İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40, pp.86-99, 2020
Karaman, H. And YILAR, R. 2020. İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40 , 86-99.
Karaman, H., & YILAR, R., (2020). İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40, 86-99.
Karaman, Hamdi, And Rabia YILAR. "İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40, 86-99, 2020
Karaman, Hamdi And YILAR, Rabia. "İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40, pp.86-99, 2020
Karaman, H. And YILAR, R. (2020) . "İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.40, pp.86-99.
@article{article, author={Hamdi Karaman And author={Rabia YILAR}, title={İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDANDİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={86-99} }