M. F. HAŞILOĞLU, "ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125, pp.100-119, 2022
HAŞILOĞLU, M. F. 2022. ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125 , 100-119.
HAŞILOĞLU, M. F., (2022). ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125, 100-119.
HAŞILOĞLU, Mehmet. "ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125, 100-119, 2022
HAŞILOĞLU, Mehmet F. . "ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125, pp.100-119, 2022
HAŞILOĞLU, M. F. (2022) . "ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.125, no.125, pp.100-119.
@article{article, author={Mehmet Ferruh HAŞILOĞLU}, title={ÜNİVERSİTELERİN MARKA DEĞERİNİN YÜKSELTİLMESİNDE GÖRSEL KİMLİĞİN ÖNEMİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2022, pages={100-119} }