A. ERCİŞ And B. Türk, "Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri," I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi , vol.2, Baku, Azerbaijan, pp.507-517, 2012
ERCİŞ, A. And Türk, B. 2012. Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri. I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi , (Baku, Azerbaijan), 507-517.
ERCİŞ, A., & Türk, B., (2012). Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri . I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi (pp.507-517). Baku, Azerbaijan
ERCİŞ, Aysel, And Bahar TÜRK. "Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri," I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi, Baku, Azerbaijan, 2012
ERCİŞ, Aysel And Türk, Bahar. "Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri." I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi , Baku, Azerbaijan, pp.507-517, 2012
ERCİŞ, A. And Türk, B. (2012) . "Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri." I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi , Baku, Azerbaijan, pp.507-517.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysel ERCİŞ And author={Bahar TÜRK}, title={Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri}, congress name={I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi}, city={Baku}, country={Azerbaijan}, year={2012}, pages={507-517} }