A. SEYHAN And U. ŞİMŞEK, "Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1121-1139, 2020
SEYHAN, A. And ŞİMŞEK, U. 2020. Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3 , 1121-1139.
SEYHAN, A., & ŞİMŞEK, U., (2020). Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, 1121-1139.
SEYHAN, AYŞE, And Ufuk ŞİMŞEK. "Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, 1121-1139, 2020
SEYHAN, AYŞE And ŞİMŞEK, Ufuk. "Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1121-1139, 2020
SEYHAN, A. And ŞİMŞEK, U. (2020) . "Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.3, pp.1121-1139.
@article{article, author={AYŞE SEYHAN And author={Ufuk ŞİMŞEK}, title={Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={1121-1139} }