S. OKUMUŞ And K. DOYMUŞ, "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, pp.431-457, 2017
OKUMUŞ, S. And DOYMUŞ, K. 2017. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14 , 431-457.
OKUMUŞ, S., & DOYMUŞ, K., (2017). İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, 431-457.
OKUMUŞ, Seda, And Kemal DOYMUŞ. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, 431-457, 2017
OKUMUŞ, Seda And DOYMUŞ, Kemal. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, pp.431-457, 2017
OKUMUŞ, S. And DOYMUŞ, K. (2017) . "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, pp.431-457.
@article{article, author={Seda OKUMUŞ And author={Kemal DOYMUŞ}, title={İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN YEDİ İLKEYLE BİRLİKTEUYGULANMASININ KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={431-457} }