S. YORGANCI, "Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi," 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Turkey, 2021
YORGANCI, S. 2021. Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Burdur, Turkey).
YORGANCI, S., (2021). Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi . 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Turkey
YORGANCI, Serpil. "Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi," 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Turkey, 2021
YORGANCI, Serpil. "Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi." 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Turkey, 2021
YORGANCI, S. (2021) . "Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi." 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Serpil YORGANCI}, title={Üç boyutlu Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Limit Kavramını Anlamalarına Etkisi}, congress name={14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Burdur}, country={Turkey}, year={2021}}