G. ÇEVİK Et Al. , "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium , 2014
ÇEVİK, G. Et Al. 2014. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium .
ÇEVİK, G., GÜNDÜZ, A., YILMAZ, R. M., & GÖKTAŞ, Y., (2014). ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ . 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium
ÇEVİK, GİZEM Et Al. "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2014
ÇEVİK, GİZEM Et Al. "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium , 2014
ÇEVİK, G. Et Al. (2014) . "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GİZEM ÇEVİK Et Al. }, title={ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, congress name={8th International Computer & Instructional Technologies Symposium}, city={}, country={}, year={2014}}