Atıf Formatları
Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GEZER Et Al. , "Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.741-752, 2018

GEZER, M. Et Al. 2018. Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3 , 741-752.

GEZER, M., MERAL, E., & ŞAHİN, İ. F., (2018). Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, 741-752.

GEZER, MELEHAT, ELİF MERAL, And İbrahim Fevzi ŞAHİN. "Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, 741-752, 2018

GEZER, MELEHAT Et Al. "Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.741-752, 2018

GEZER, M. MERAL, E. And ŞAHİN, İ. F. (2018) . "Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.741-752.

@article{article, author={MELEHAT GEZER Et Al. }, title={Öğrenme Ortamı, Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) İle İncelenmisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={741-752} }