A. O. ENGİN Et Al. , "İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.96-105, 2017
ENGİN, A. O. Et Al. 2017. İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 96-105.
ENGİN, A. O., ENGİN, m. ç., engin, m. ç., KÖK, M., EKİNCİ, K. S., & BERDİBEK, s., (2017). İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 96-105.
ENGİN, Ali Et Al. "İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 96-105, 2017
ENGİN, Ali O. Et Al. "İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.96-105, 2017
ENGİN, A. O. Et Al. (2017) . "İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.96-105.
@article{article, author={Ali Osman ENGİN Et Al. }, title={İlköğretim Öğrencilerinin Sınıf İçi Davranış Biçimleri İle Sağlıklı Gelişim Ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki}, journal={Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={96-105} }