F. Altınkaynak, "Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi," The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60, 2018
Altınkaynak, F. 2018. Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi. The Journal Of Business Science , vol.6, no.2 , 45-60.
Altınkaynak, F., (2018). Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi. The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, 45-60.
Altınkaynak, Fırat. "Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi," The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, 45-60, 2018
Altınkaynak, Fırat. "Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi." The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60, 2018
Altınkaynak, F. (2018) . "Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi." The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60.
@article{article, author={Fırat ALTINKAYNAK}, title={Turizm Şirketlerinde Raporlanan Marka Değerinin Şirketlerin Karlılığına ve Sermaye Yapılarına Etkisi}, journal={The Journal Of Business Science}, year=2018, pages={45-60} }