M. ERKOL Et Al. , "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER , Eskişehir, Turkey, 2016
ERKOL, M. Et Al. 2016. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER , (Eskişehir, Turkey).
ERKOL, M., KIŞOĞLU, M., & GÜL, Ş., (2016). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi . XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Turkey
ERKOL, MEHMET, MUSTAFA KIŞOĞLU, And Şeyda GÜL. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Turkey, 2016
ERKOL, MEHMET Et Al. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER , Eskişehir, Turkey, 2016
ERKOL, M. KIŞOĞLU, M. And GÜL, Ş. (2016) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET ERKOL Et Al. }, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi}, congress name={XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2016}}