D. ÖCAL, "TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.121-163, 2020
ÖCAL, D. 2020. TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2 , 121-163.
ÖCAL, D., (2020). TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 121-163.
ÖCAL, Derya. "TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 121-163, 2020
ÖCAL, Derya. "TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.121-163, 2020
ÖCAL, D. (2020) . "TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.121-163.
@article{article, author={Derya ÖCAL}, title={TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ KAPSAMINDA BİR NİTEL ÇALIŞMA: APPLE VE SAMSUNG MARKALARI ÖRNEĞİ}, journal={Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={121-163} }